Prázdninová revue

02.07.2018

Začaly prázdniny a já si myslela ,že bude více času na veškeré festivalové přípravy. Jenže mi nepřišlo na mysl, že místo jednoho klidného dítěte budu mít doma dvě, protože ten starší synek má prázdniny. Tak zasedám k úkolům opravdu až usne celá rodina a je klid v domě. A novinek je plno: sokolové mne překvapili zbouráním pěkné staré verandy v místech konání festivalu a tím pádem hromady suti, kterou jak mi slíbili do festivalu odvezou, a za ní že bude nová atletická dráha.Tak uvidíme co se z toho vyklube, pro mne to znamená velký zásah do prostoru, musím se s tím nějak popasovat. Snažíme se zviditelňovat festival a zvát diváky. zapojuji Brněnské spojky v roznášení letáků, volám na výlep plakátů a snažím se zvát každého koho potkám. Těším se na víly, těším se na Moniku, na Fildu s mulou, která tady doufám bude moci chodit a vozit děti i když tam bude ta atletická dráha,těším se na Pušťu s tancem v duši, těším se na pana Špilara co by zpovědníka s nůžkami a všechny úžasné divadelníky a muzikanty a na všechny ty, co se budou dívat. A už aby to bylo.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky